Oficina de Gestió i Atenció Tributària (OGAT) - Ajuntament de Lleida

Activitats
Administracions Públiques
Serveis municipals
Informació
Oficina Municipal
Adreça
av. Blondel, 16 - 25002
Emails
Telèfon
973 700 420

Què és l'OGAT?

L'Oficina de Gestió i Atenció Tributària (OGAT), inaugurada el 04 de novembre de 2002, centralitza l’atenció presencial derivada dels tràmits administratius que es gestionen a l'Àrea d'Economia i hisenda de l’Ajuntament de Lleida.

L'OGAT va néixer com a resultat d'una nova filosofia d'organització centrada a millorar l’atenció i facilitar les gestions i les relacions de la ciutadania amb l’administració.

Objectius

D’aquesta manera, a través de la centralització de les gestions a través de l’OGAT, s’aconsegueix rendibilitzar el temps i els recursos tant del ciutadà com de l’administració, ja sigui a través de l’atenció presencial com a través de la realització de tràmits per Internet, per tal d’evitar desplaçaments al ciutadà. Així, el ciutadà des de casa seva pot consultar els seus rebuts, domiciliar-los i fins i tot realitzar autoliquidacions.

Àmbit d’actuació

L’àmbit d’actuació de l’OGAT no es centra només en l’administració local, ja que també es duen a terme tràmits d'altres administracions públiques. És Punt d'Informació Cadastral i Entitat de registre de Certificats Digitals de l'Idcat.

Horari

Horari d'atenció al públic:

de dilluns a divendres de les 09.00 a les 14.00 h

(a excepció de les festes oficials. Consulteu el calendari laboral)

Sol·licitar cita prèvia: https://citaoficines.paeria.cat

L'Ajuntament de Lleida posa a disposició de la ciutadania un servei d'atenció i acompanyament telemàtic per facilitar l'ús dels tràmits: Servei telefònic d’assistència en la tramitació. També disposa de forma presencial dels: Punts de suport digital.