Departaments
Departaments
Distribució per plantes dels departaments pertanyents a l'Àrea d'economia i hisenda:
Oficina de Gestió i Atenció Tributària (OGAT)
Planta baixa
Centralitza l'atenció presencial derivada dels tràmits administratius que es gestionen a l'Àrea d'Economia de l'Ajuntament de Lleida.
Més informació
Recaptació Executiva
1r planta
Gestió dels expedients iniciats amb motiu dels deutes tributaris que no han estat satisfets dins del període voluntari establert.
Inspecció de tributs
2a planta
Realització i gestió d'actuacions encaminades a garantir els drets dels contribuents i a vetllar pel compliment de les obligacions tributàries.
Impost Activitats econòmiques (IAE) i Circulació
2a planta
Gestió del padró (altes, baixes i variacions) i liquidacions i de l'impost de l'Impost d'Activitats Econòmiques i l'impost sobre vehicles de tracción mecànica.
Multes
2a planta
Gestió dels expedients iniciats amb motiu de la imposició de denúncies i sancions per infraccions de l'ordenança municipal de circulació.
Taxes i preus públics
3a planta
Gestió dels expedients relacionats amb l'aplicació de les taxes i preus públics.
Sistema d’Informació Geogràfica (SIG)
3a planta
Gestió cadastral dels bens immobles i elaboración de tota la cartografia del municipi de Lleida.
Plusvàlua
3a planta
Gestió de l'impost de sobre l'increment del valor dels terrenys (urbans).
Impost de Béns Immobles (IBI)
3a planta
Gestió del padró (altes i baixes) i liquidacions de l'impost de béns immobles de naturalesa rústica, urbana i de característiques especials.
Gestió tributària – Direcció
3a planta
Coordinació, supervisió i avaluació de la gestió de padrons fiscals, multes i atenció ciutadana.
Contribucions especials
4a planta
Gestió dels tributs i expedients iniciats amb motiu de la realització d'obres o serveis públics.
Assessoria Jurídica
4a planta
Consultoria i assesoria jurídica en les gestions relacionades amb l'Àrea d'Economia i hisenda de l'Ajuntament de Lleida.
Intervenció
4a planta
Fiscalització i control comptable de la gestió econòmica de l'Ajuntament.
Tresoreria
4a planta
Gestió i control de pagaments i ingressos municipals.
Assessoria econòmica
5a planta
Consultoria i assesoria en les gestions relacionades amb l'Àrea d'Economia i hisenda de l'Ajuntament de Lleida.
Direcció de Serveis de l'Àrea d’Economia i Hisenda
5ª planta
Direcció tècnica, coordinació, supervisió i avaluació de les competències de l'Àrea d'economia i hisenda.
Regidoria d’Economia i Hisenda
5ª planta
Direcció estratègica de l'Àrea d'economia i hisenda de l'Ajuntament de Lleida.