Català  ·  Español10-08-2020
Text Gran Text Normal Text Petit
Esteu aquí: Inici Àrea Econòmica Notícies L’Ajuntament de Lleida resulta destacat per la qualitat dels seus serveis online dins una anàlisi efectuada per l’OCU

Notícies

Accions del document

L’Ajuntament de Lleida resulta destacat per la qualitat dels seus serveis online dins una anàlisi efectuada per l’OCU

Darrera modificació 24-07-2012 13:50

L’OCU ha valorat, a través de diverses preguntes efectuades a diferents ajuntaments de tot l’Estat Espanyol.

L’OCU ha valorat, a través de diverses preguntes efectuades a diferents ajuntaments de tot l’Estat Espanyol, els serveis d’atenció, amb el propòsit de comprovar l’efectivitat de l’eAdministració i contrastar si l’Administració Pública ha adoptat les noves tecnologies per agilitar les gestions i millorar els serveis als ciutadans.

Amb dos preguntes, una de matèria tributària i altra social, es valorava la qualitat de la resposta per part dels ajuntaments a través dels diferents canals de comunicació. Lleida ha destacat entre tots els ajuntaments analitzats, essent la única que ha superat l’atenció electrònica amb un excel·lent. L’informe destaca la disponibilitat de la informació a la xarxa, així com la possibilitat de plantejar els dubtes per mitjans telemàtics i obtenir resposta en un termini breu de temps.

L’atenció presencial de l’Ajuntament de Lleida també va ser destacada en l’anàlisi. Un temps d’espera molt breu i una alta qualitat de la informació proporcionada com el tracte en l’atenció, són alguns dels punts més rellevants.

L’estudi es troba disponible a la publicació “Dinero y Derechos” núm. 131 (Juliol i Agost 2012)


  • XHTML 1.0 Transitional
  • CSS 2.0
  • WAI-AA (WCAG 1.0)